mandag 5. oktober 2009

Ut å kjøpe julegaver.

Nå skal jo det å kjøpe julegaver være en koselig greie men jeg må si at tanken på å bli ferdig er koseligere.....
Det blir vanskeligere og vanskeligere for hvert år å tilfredstille mottagere som allerede har alt. I år har jeg bestemt meg for å sette sammen kurver med ting som kan spises, brukes, drikkes eller nytes. Kinobiletter, god mat, vin, bøker, musikk osv.

Romantikeren: en romantisk film, god vin, cd men klinemusikk, stearinlys, massasjeolje.

Bokelskeren: en god bok, et teppe, te, en fin kopp.

Kokken: kokebok, krydder, olje, tapenade, sjokolademandler, vin.

Filmelskeren: gavekort på pizza, gavekort på filmleie, vin, masse godis

Strikkeren: strikkebok, garn, maskemarkører, strikkepinner, omgangsteller.

Bakeren: fine muffinsformer, morsom kakepynt, oppskrifter, pynteredskap, kakefat.

Barnekurv: hobbysett, maleforkle, malebok, maleskrin, tegnestifter.



Ellers har vi noen nye huseier i familien og jeg vet at de ønsker seg nye håndklær, sengesett, puter og pledd. De er veldig glad i Gant og Lexington så det burde ikke være så vanskelig å finne noe.





3 kommentarer:

Mona sa...

Ah, så flott gaveidè! Den tar jeg med meg videre. :) Flott blogg du har.

Evelyn sa...

Hei :) kom helt tilfeldig over din blogg via en annen blogg.. fin blogg du har.
Fikk lyst å legge igjen en liten hilsen jeg og så legg jeg meg til som følger.. he litt lyst å følge deg videre skjønne du.

FOr noen flotte ideer på julegaveting.. dette var lurt og absolutt one jeg kommer til å ha i bakholdet når jeg skal starte med gavene.

ha en flott tirsdag:)

Hem och Lycka sa...

Gant och Lexington är fina märken, fick ett par L-handdukar av maken i b-present för bara några dagar sedan.

kram