tirsdag 2. desember 2008

Kalenderoppdatering.

Her er husets kalendere. Har fått et lite forklaringsproblem da mor har en hel kalender alene, de tre søte små må dele en og pappa har ingen.


Her er ungenes kalender. Ser at det kan by på store utfordringer at de må dele. Selv etter mye forklaring og forbereding (det er første gang de har felles kalender) var det ikke opplagt for lillebror hvorfor han måtte gi fra seg to pastillesker og bare beholde en.

Her er min kalender, nesten så jeg har lyst til å åpne alle på en gang.

2 kommentarer:

Gopio sa...

Må ikke åpne alle på en gang :) Strever litt med å holde meg selv jeg, kjenner det klør i fingrene for at det skal bli ny dag så jeg får åpnet en ny :)

Anonym sa...

Hehehehe, ja det holder hardt. Nå har jeg spilt den nye julecd'n for barna og de var så fornøyde.