fredag 27. juni 2008

Jeg trenger hjelp

Har så lyst til å ha et fereistrikketøy men vet ikke hva. Det må være enkelt, må strikkes i ull og ikke ha striper (garn som selvstriper er greit). Elsker stiper men er lei av å strikke de.
Pleier å ha hodet fult av prosjekter jeg har lyst til å begynne på men nå er det helt tomt. Tenkte kanskje på en voksejakke men ble ikke helt fornøyd med den jeg har strikket. Den ble så "stor" i maskene jeg vil ha en jakke som er "tettere"
Vel, har dere noen forslag så kom med dem.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei - Stikker egentlig bare innom for å ønske deg ei riktig fin helg, og har desverre ingen fantastiske ideer til hva du kan strikke. Men, når jeg selv plages med ideer, syns jeg enkle prosjekter som lommetøfler, isskrapevotter eller presskannevarmere er greie ting å pusle med. De er raske å lage og kan lett legges i ufo- kurven om noe mere spennende skulle dukke opp. Da kan de også med letthet plukkes opp igjen når jeg får behov eller lyst igjen.. Lykke til